Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Τατιάνα μου η φτώχεια δεν είναι ΝΤΡΟΠΗ!!!! Γράφει η Σοφία Ζευγώλη.....

Αγαπημένοι μου φίλοι γειά σας!
Και πάλι εδώ κοντά σας ετοιμοπόλεμη και φορτωμένη με θέματα τα οποία είδα και άκουσα και τα οποία αν και είναι παρελθόντος χρόνου θεωρώ ότι πρέπει να τα σχολιάσω!!!
Πολύ κουβέντα έχει γίνει τελευταία για την οικονομική κρίση και συνεχίζει να γίνεται και βέβαια πρέπει να γίνεται γιατί πλέον έχει αρχίσει και παίρνει βαρειάς μορφής ίωση η οπόια μεταδίδεται από το ένα πορτοφόλι στο άλλο και σίγουρα έχει χτυπήσει και το δικό μας!
Σε άλλους βέβαια αυτή η ίωση θα περάσει σαν ελαφρύ συνάχι,σε άλλους θα ανεβάσει πυρετό,άλλους θα τους ρίξει στο κρεβάτι και άλλους θα τους οδηγήσει ακόμη και στον θάνατο!!!
Αυτή την ίωση λοιπόν φοβάται μην κολλήσει και η κυρία ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ όπως την άκουσα να λέει στην καλεσμένη της Δέσποινα Βανδή!!!
Σε ερώτηση της λοιπόν πρός την κυρία Βανδή αν φοβάται την επερχόμενη κρίση η τραγουδίστρια απάντησε πολύ φυσιολογικά και ανθρώπινα λέγοντας της ότι έχει μάθει να ζεί και με τα λίγα πρίν γίνει αυτή που είναι σήμερα....Η ΤΑΤΙΑΝΑ όμως αγαπημένα μου φιλαράκια ζεί με τον εφιάλτη όπως παραδέχτηκε η ίδια μήπως ξυπνήσει κάποια ημέρα και δεν θα μπορεί να προσφέρει στα παιδιά της αυτά που έχουν σήμερα!!!!
Δηλαδή φοβάται η αγαπημένη μας παρουσιάστρια μήπως η αγαπημένη της κορούλα σταματήσει τα μαθήματα θαλάσσιου σκί που την είδα σε καλοκαιρινό περιοδικό να κάνει ή ο γιόκας της Νικόλας τα μαθήματα ιππασίας!!!!!!!!....και καλά την έχεις την αγωνία βρέ ΤΑΤΙΑΝΑ μου είναι ανάγκη να το λές και δημόσια;;; Δε ντρέπεσαι τις τόσες μανάδες που θα σε ακούσουνε και που οι ίδιες αδυνατούν να δώσουν στα παιδιά τους ακόμη και τα βασικά για την τροφή τους ΤΑΤΙΑΝΑ μου....!!!!
Το ξέρεις ΤΑΤΙΑΝΑ μου ότι σε πάρα πολλά Ελληνικά τραπέζια δε μπορεί να μπεί τώρα πιά ούτε η ταπεινή φασολάδα;;;;
Το ξέρεις ΤΑΤΙΑΝΑ μου ότι πολλά παιδιά της ηλικίας των δικών σου παιδιών δε μπορούν να πάνε σχολείο γιατί ή δουλεύουν ή δεν τους το επιτρέπει η οικογενειακή τους κατάσταση;;;;
Είμαι σίγουρη ότι τα ξέρεις όλα αυτά δε ζείς εσύ σε άλλο πλανήτη!!!!!!
Γι'αυτό λοιπόν ΤΑΤΙΑΝΑ μου εσείς που μιλάτε δημόσια και σας ακούει τόσος κόσμος να προσέχετε τι λέτε γιατί πολλές φορές γίνεστε προκλητικοί!!!!
Τι φοβάσαι ΤΑΤΙΑΝΑ μου;;;; μήπως ο μισθός σου από κάποιες εκατοντάδες ευρώ το μήνα γίνουν δεκάδες????
Τι να λένε δηλαδή βρέ ΤΑΤΙΑΝΑ μου αυτοί που απολύθηκαν,αυτοί που μετά βίας παίρνουν 600 ευρώ το μήνα και κάποιοι άλλοι πολύ λιγότερα;;;; και αυτοί εχουν παιδιά ΤΑΤΙΑΝΑ μου!!!!!!!!!!
Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου ΤΑΤΙΑΝΑ μου και σου εύχομαι να μην τους λείψει ποτέ τίποτα....Όμως προτιμότερο είναι να ανησυχείς για το τι άνθρωποι θα γίνουν στην κοινωνία και να τους μάθεις ΤΑΤΙΑΝΑ μου ότι η φτώχεια δεν είναι ντροπή....Μέσα από την φτώχεια έχουν βγεί άνθρωποι αυτόφωτοι που έμειναν στην ιστορία,που δεν χρειάστηκαν ούτε πλούτη για να γίνουν ούτε το όνομα του μπαμπά τους!!!!
Και κλείνοντας θα σου πώ ΤΑΤΙΑΝΑ μου και κάτι που μου έχει πεί ο πνευματικός μου....<<Με το σταυρό στο χέρι Σοφία μπορείς να αποκτήσεις ένα σπιτάκι άντε και ένα αυτοκινητάκι>>....τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Ωχ μανα ειναι, καλα κανει και θελει να δωσει στα παιδια της τα παντα, ειδικα εφοσον μπορει... Στην τελικη αν γουσταρει τα παιδια της να κανουν σκι, καλα κανει και πληρωνει μαθηματα... Ενιγουεϊ και εμας τι μας νοιαζει τι ειπε η τατιανα και η καθε τατιανα? Αλλη δουλεια δεν ειχαμε? Ή λυσαμε ολα τα αλλα προβληματα μηπως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες