Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ψινάκης: «Σιγά μην παραιτηθώ. Κότα είμαι;» AXOY TO MOY!!!! KOTA EINAI???

Ψινάκης: «Σιγά μην παραιτηθώ. Κότα είμαι;»


Ασκεί και κριτική στους πολιτικούς

Στην πρώτη του συνέντευξή του μετά την εκλογή του, ο γνωστός manager Ηλίας Ψινάκης αποκαλύπτει στο περιοδικό Down Town: «Θα αξιοποιηθώ μόνος μου. Δεν μπορείς να κοιτάς τα μούτρα σου στον καθρέφτη όταν προδώσεις τόσες χιλιάδες ανθρώπους που σε εμπιστεύτηκαν. Εγώ όταν αρχίζω κάτι, το τελειώνω» και προσθέτει: «Αν και μου ζητήθηκε, σιγά μην παραιτηθώ. Τι είμαι, κότα;»

Ο δημοτικός σύμβουλος συμπλήρωσε: «Υπάρχουν άνθρωποι που με γουστάρουν και άνθρωποι που δεν με γουστάρουν» και συνεχίζει: «Το να πετάει ο καθένας την παπαριά του είναι και εύκολο και τζάμπα και αναξιοπρεπές. Έχω δώσει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να λέει ό,τι θέλει πίσω από την πλάτη μου – και ανώνυμα και επώνυμα. Όποιος, όμως, έχει κάτι να μου πει και είναι μάγκας να έρθει να το πει μπροστά μου.».

Όσο για τους πολιτικούς, λέει: «Δεν εκτιμώ τους πολιτικούς, για να μην πω τίποτα χειρότερο –εκτός εξαιρέσεων βέβαια– γιατί αυτοί έφεραν τη χώρα μας στα χάλια που είναι. Γενικά, η εικόνα μου για την πολιτική δεν είναι η καλύτερη, για να το θέσω κομψά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες