Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Το Πρωινό μου;;;; Σκορδαλιά...γκα!!!! ΓΡΑΦΕΙ Η ΣΟΦΙΑ ΖΕΥΓΩΛΗ! Διάβασε...

Γειά σας φιλαράκια μου αγαπημένα και καλή σας εβδομάδα!
Τι σας έχω; τι σας έχω; απ'όλα έχει σήμερα ο μπαξές,όλα τα φρούτα παρέλασαν πάλι σήμερα στις οθόνες μας,ξινά,γλυκά,άγουρα,ώριμα!!!!
Πρώτα πρώτα άνοιξε πιά τις πύλες του το πολυσυζητημένο πρωινό του Mega με το ζεύγος Σκορδαλιάγκα....σκορδαλιά μέν αλλά χωρίς σκόρδα ουσιαστικά όπως συνήθιζε ο παλιός οικοδεσπότης Γρηγόρης Αρναούτογλου αφ'ενός και αφ'ετέρου χωρίς πικάντικες και καφτερές στήλες κάνοντας την διαφορά όπως περιμέναμε όλοι....το "όλοι" σχετικό βέβαια!!!!!!
Αντιθέτως είδαμε ένα πρωινό πανομοιότυπο με όλα όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.
Ακόμα και η παρουσία της Τατιάνας Στεφανίδου στην εκπομπή,η οποία θεωρείται και είναι δυνατό χαρτί,φάνηκε υποτονική!
Κρίμα το καρδιοχτύπι και την αγωνία της Ελένης που αναγκάστηκε να σκύψει το κεφάλι και να καλέσει στην εκπομπή της το απολωλό πρόβατο Κατερίνα Ζαρίφη!
Σκεφτείτε η απόγνωση της ωραίας Ελένης που την έφτασε;;;;; Να γλύψει εκεί που έφτυνε!!!!!
Είδες πως τα φέρνει η ζωή βρέ Ελένη μου γιατί αν θέλετε να μάθετε η Ελένη μας έχει μνήμη ελέφαντα και δε ξεχνάει ποτέ αυτόν που την έχει πληγώσει και όπως λένε άνθρωποι που την γνωρίζουν,όταν η Ελένη γράφει κάποιον στη μαύρη λίστα δεν τον βγάζει ποτέ και με τίποτα!!!!! Να όμως που χάρη της τηλεθέασης χρειάστηκε να το κάνει και αυτό και ούτε γάτα ούτε ζημιά με το Κατερινάκι,που εγώ υποψιάζομαι ότι μπορεί να την κρατήσει και πάλι μόνιμη,βάζοντας έτσι μιά τονωτική ένεση στην εκπομπή της που έχει πάρει πλέον φθείνουσα πορεία μετά το διαζύγιο της!!!
Ο δυνατός αντίπαλος όμως της Ελένης είναι οι Καραμελοχαριτάτοι οι οποίοι απ'ότι φαίνεται κρατάνε καλά τα σκήπτρα της πρώτης θέσης!
Παρ'όλα αυτά όμως είχανε και αυτοί την αγωνία τους για τη μεγάλη πρεμιέρα του Mega γι'αυτό σου λένε Ζαρίφη εσύ;;;; Λάτσιο εμείς!!!!! Κι'έτσι είχανε καλεσμένο τον Γιάννη Λάτσιο του οποίου η παρουσία είχε ενδιαφέρον αφού ο ίδιος έμμεσα έρχεται σε αντιπαλότητα με την πρώην σύζυγο του!....γι'αυτό το λόγο λοιπόν είναι και ένας καλεσμένος που σίγουρα θα κρατήσει τον τηλεθεατή.
Όμως εγώ και πάλι υποστηρίζω τουλάχιστον γι'αυτό που όλοι είδαμε στο <<Πρωινό μου>> ότι ήταν ένας συμπολεμιστής άοπλος και καθόλου επικίνδυνος για τα απέναντι στρατόπεδα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες