Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΦΟΥΣΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΦΟΥΣΤΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ! Γράφει η Σοφία Ζευγώλη! Διάβασε....

Aγαπημένοι μου φίλοι γειά σας! γειά σας! γειά σας!
Σήμερα είμαι φουριόζα,φορτωμένη και τρελλαμένη με τα όσα ακούω και βλέπω τις τελευταίες ημέρες να συμβαίνουν γύρω μου....από που ν'αρχίσω όμως και που να τελειώσω,από τα πρωινά; από τα μεσημεριανά; ή από τα βραδυνά; αλλά για να μη σας κουράζω θα μπώ κατευθείαν στο θέμα.
Πρίν από λίγες ημέρες η κυρία Χριστίνα Λαμπίρη αυτή η μελοστάλακτη παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης,γιατί εδώ που τα λέμε η Χριστίνα μας είναι πρώτη στα μέλια και τα σιρόπια,καλέ στο στόμα της αυτή η κοπέλα δεν έχει σάλιο όπως όλοι μας αλλά μέλι!!!!!!
Όλοι της οι καλεσμένοι δεν έχουν όνομα....αγάπη μου,λατρεία μου,κοριτσάκι μου,αυτό το υποκοριστικό πιά έχει ξεπεράσει κάθε όριο,την Τίνα τη λέει Τινάκι,τη Ρούλα Ρουλάκι,τη Σοφία Σοφάκι κλπ κλπ κλπ....καλέ αυτή η γυναίκα χρησιμοποιεί περισσότερα μέλια και σιρόπια από τον κύριο Παρλιάρο στις γλυκές αλχημείες! Πάντως μεταξύ μας βρέ παιδιά εμένα αυτά τα γλυκόζια δε με πείθουν αντιθέτως με ξεναιρώνουν!
Τέλος πάντων αυτή λοιπόν η μεσημεριανή ζαχαροπλάστεισα είχε καλεσμένη στην εκπομπή της τη Ζώζα Μεταξά και για όσους δεν κατάλαβαν την πρώην σύζυγο του Λευτέρη Πανταζή....όταν λοιπόν τη ρώτησε η Χριστίνα μας αν θα δήλωνε ποτέ συμμετοχή σ'ένα μουσικό reality τι νομίζετε ότι απάντησε το Ζωζάκι;;;;;;;;;;;;;;
<<Είχα δηλώσει συμμετοχή στο "fame story 3" και είχα επιλεγεί στην τελευταία δωδεκάδα>>....μέχρι και το τραγούδι που θα έλεγε στην πρεμιέρα της είχαν δώσει της
κοπέλας....Τι συνέβη όμως και δε μπήκε????????????
Όπως λοιπόν η ίδια είπε παίχτηκε αμπεμπαμπλόμ και την κέρδισε η Νάνσυ Αλεξιάδου η οποία όπως είχε γραφτεί στα μέσα τότε είχε σχέση με το Λευτεράκι!!!!!!!!!
Η νύν δηλαδή έφαγε την πρώην και εδώ λοιπόν είναι και το ζουμί του θέματος γιατί καλά μου τα έλεγε εμένα κάποιου πρώην ΥΠΟΥΡΓΟΥ η σύζυγος όταν πήγα να ζητήσω να μεσολαβήσει ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ για να μπώ σ'ένα reality και δεν την πίστευα! Ναί ναί ναί όπως το ακούτε μέχρι εκεί έφτασε η χάρη μου και πάλι δεν τα κατάφερα και τι ζητούσα???? να μπώ σ'ένα reality!!!!!!!!!!!!! Σκεφτείτε να ζητούσα και τίποτα άλλο!!!!!!!!!!!!!!
Κοριτσάκι μου μου είχε πεί τότε η γυναίκα,ποιό δύναμη έχει ένας γκόμενος από έναν ΥΠΟΥΡΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!....νά'ναι καλά όπου κι αν βρίσκεται για την πολύτιμη συμβουλή της!
Εγώ βρέ παιδιά έχω στείλει εκατοντάδες βιογραφικά και έχω περάσει απο casting σε casting και δεν έχω καταφέρει ακόμη να μπώ σ'ενα κανάλι να κάνω καφέδες ΤΥΧΑΙΟ???????????? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....και σου λέει η κάθε μιά,έστειλα το βιογραφικό μου και με πήραν!!!!! Μωρέ σε πήραν το ξέρουμε αλλά ΠΟΣΟΙ σε ΠΗΡΑΝ δε ξέρουμε!!!!!!!!!!!!!
Τι να κάνουμε όμως βρέ παιδιά οι ΦΟΥΣΤΗΔΕΣ και οι ΦΟΥΣΤΑΝΕΣ έχουν τον πρώτο λόγο παντού αλλά επειδή υπάρχει για όλους μας η πρόνοια του θεού είμαι αισιόδοξη όχι μόνο για μένα αλλά για όλους όσους κρατάμε τις αξίες των γονιών και των παππούδων μας οι οποίοι πίστευαν στο τρίπτυχο ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.....Σας φιλώ γλυκάααααααα όπως το Χριστινάκι μας!!!!!!!!!!!!!!!! Ματς! Μουτς!

2 σχόλια:

  1. Οι πρόγονοί μας έπραξαν ήδη το καθήκον τους και δεν μπορούν από τους τάφους τους να αγωνιστούν ή να διεκδικήσουν οτιδήποτε. Απλά μας δείχνουν τον δρόμο και το καθήκον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες