Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΡΖΑΝ. Γράφει η Σοφία Ζευγώλη.....

Στη "Ζούγκλα"....με τον Ταρζάν!!!!!

Βρέ παιδιά μου φάνηκε ή είδα το Μάκη Τριανταφυλλόπουλο στη μικρή οθόνη;;;;;; Καλό χειμώνα κύριε Μακή μας!!!! με τη "Ζούγκλα" σου και τα θηρία σου!!!!
Μόνο που εγώ επειδή είμαι και πολύ μαμούνι και τρώγομαι με τα ρούχα μου,θα βγώ από μέσα και θα τα πώ όλα!
Θυμάστε καλά μου αναγνωστάκια την διαμάχη που είχε ξεσπάσει ανάμεσα στον κύριο Τριανταφυλλόπουλο και τον κύριο Θέμο Αναστασιάδη;;; Μήπως θυμάστε τι μας έλεγε ο Μάκης ώς αναφορά τον Θέμο και την δήθεν παγίδα που του έστησε ο δεύτερος, υποσχώμενος σε όλους εμάς τους αφελείς τηλεθεατές,ότι θα τον σκείσει! ότι θα τον πατήσει κάτω! ότι θα τον κλείσει πίσω από τα σίδερα της φυλακής παίρνοντας έτσι το αίμα του πίσω,διαφορετικά σε άλλη περίπτωση θα εγκατέλειπε για πάντα την τηλεόραση και θα μας άφηνε φίλοι μου μιά για πάντα!!!!
Θα αντέχατε εσείς τέτοια απώλεια;;;; Θα μπορούσατε να ζήσετε χωρίς Μάκη;;;; Εγώ πάντως δεν θα μπορούσα!!!!!  Ε,όχι βέβαια,μας φθάνουν τόσα κακά να μας βρεί και αυτό ε,όχι παρά πάει!!!!!
Και τώρα που τα λέω αυτά θυμίζομαι ότι φέτος δεν έχω δεί πουθενά κάποιο διαφημιστικό που να παραπέμπει στην επιστροφή του Θέμου Αναστασιάδη.
Λέτε βρέ παιδιά να τον έφαγε τελικά ο Μάκης;;;; παρ'ότι είναι δυσκολοφάγωτος ο καυμένος ο Θεμούλης και εγώ άδικα κατηγορώ το Μάκη μας ότι δεν τηρεί τις υποσχέσεις του!
Α! γι'αυτό Μάκη ξαναβγήκες στην ωραία σου εκπομπή και εγώ η κακιάστρα έσπευσα να σε κατηγορήσω....Συγνώμη βρέ Μάκη μου γίνονται και λάθη!!!!!!
Α! και τώρα που το θυμήθηκα,είδες βρέ ένα ένα μου έρχονται στο μυαλό.....ένα θεματάκι που σου έχω δώσει βρέ Μάκη μου τι γίνεται;;; ακόμη το μελετάτε;;; πάνε πιά τόσα χρόνια!!!!
Μήπως δεν είχε και τόσο ενδιαφέρον ή μήπως Μάκη μας,ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ,το κατασπάραξε κανένα από τα θηρία σου!!!!!!!!!
Εγώ πάντως είμαι εδώ όπως βλέπεις με πολύ όρεξη για κουβεντούλα και όποτε θελήσεις μπορούμε να το συζητήσουμε το θεματάκι μας!!!!!

3 σχόλια:

  1. ΑΦΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΝΝΙΒΑΛΟΙ,ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Me ika afta pou ginontai teruazeu ju akki tragoudi koritsi mou...... to Tha anevo se mia mpanania ki as troo mono mpananes..... filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mas kybernoun kleftes ,pou ekleban tosa xronia ,k twra na ,xronia gymna -xronia gimnna ---ti na pw pia ;;;;ntropi --gia mia xwra pou gia na eimase emeis eley8eroi --polloi skotow8oikan kapote ----ellas tomegaleio sou ;;;;;;;8a deixei --eyxaristw poli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες